SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hell’s Kitchen 3” zyskało widzów. Polsat wygrywa z TVN i TVP1

Trzecią edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,74 mln osób, więcej niż śledziło emitowaną rok temu pierwszą serię programu. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 10 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność trzeciej serii formatu wyniosła 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 10,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,81 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-03-2015

20:05:38

1 662 379

10,03%

17-03-2015

20:05:53

1 759 738

10,59%

24-03-2015

20:05:26

1 805 822

11,41%

Średnio:

1 740 979

10,65%

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza edycja reality-show po czterech odcinkach gromadziła nieco mniej widzów - 1,69 mln oglądających, co przełożyło się na 10,76 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,13 proc. w 16-49 (zobacz te dane). Z kolei nadawana jesienią ub.r. druga seria formatu po trzech odcinkach miała 1,53 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 9,68 proc. i 14,78 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 33,76 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,26 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Agenci T.A.R.C.Z.Y” oraz filmy fabularne; 6,58 proc. udziału).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 517 664

33,76%

27,54%

Polsat - Hell’s Kitchen 3

1 740 979

10,65%

16,91%

TVN

1 677 072

10,26%

10,80%

TVP1

1 075 823

6,58%

5,47%

W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach gościnnie biorą udział też gwiazdy, m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska. W programie rywalizuje 14 uczestników - prowadząc restaurację rywalizują oni o 100 tys. zł i pracę w restauracji Wojciecha Modesta Amaro, który jest gospodarzem formatu.

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen 3” zyskało widzów. Polsat wygrywa z TVN i TVP1

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Vincent
Oglądam,nie lubiłem takich programów ale Amaro wymiata
0 0
odpowiedź
User
Misiek
Dobrze to robią, więc nie dziwi spora oglądalność. Polsat się specjalizuje w różnego typu show i szczególnie dobrze widać to teraz na wiosnę, bo co program, to ciekawszy i z większą publicznością. A Hells Kitchen to tylko jeden z kilku sztandarowych przykładów.
0 0
odpowiedź
User
xxXX
SPIERDALAĆ Z WM PIERDOLONE PIESKI POLSZMATU,TEGO SIĘ JUŻ CZYTAĆ NIE DA!
0 0
odpowiedź