Google uruchamia nowy etap Internetowych Rewolucji, 10 tysięcy firm do końca 2017 roku
Google, we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, uruchamia kolejny projekt w ramach programu Internetowe Rewolucje, wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Tego typu firmy mogą ubiegać się o wsparcie ekspertów w poznawaniu oraz wdrażaniu narzędzi i rozwiązań internetowych wspomagających biznes.
W komunikacie Google informuje, że tegoroczna edycja Internetowych Rewolucji rozpoczętych w 2015 r. organizowana jest we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP). Program ma na celu bezpośrednie wspieranie mikro, małych i średnich przedsiębiorców w poznawaniu oraz wdrażaniu narzędzi i rozwiązań internetowych w firmach.
W ramach nowej inicjatywy Google ma zapewnić mikro, małym i średnim firmom wsparcie w postaci bezpłatnych konsultacji z doradcami Internetowych Rewolucji. Na terenie całej Polski będzie działać 30 doradców, których zadaniem będzie wspieranie firm w analizie ich potrzeb i dotychczasowych działań w internecie lub przy wykorzystaniu narzędzi internetowych, a także pomoc w zdefiniowaniu indywidualnego planu działania firmy w internecie.
Doradcy będą także dostępni dla firm w razie pytań lub wątpliwości na etapie wdrażania rozwiązań z planu działania.
- Internet daje możliwość podjęcia działalności konkurencyjnej przez małe firmy względem dużego biznesu. Jednocześnie jest to znakomity instrument do zdobywania nowych rynków, w tym zagranicznych. W dobie dynamicznego rozwoju nowych technologii małe firmy prędzej czy później będą musiały podołać wyzwaniu związanemu z zaadaptowaniem innowacyjnych rozwiązań w prowadzonej działalności. Skuteczne wykorzystanie narzędzi internetowych, dopasowanych do branży i specyfiki firmy, może być zatem kluczowe dla rozwoju przedsiębiorstwa. Jestem przekonany, że tegoroczna formuła Internetowych Rewolucji, oparta na indywidualnym doradztwie dla firm, spotka się z pozytywnym przyjęciem przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa - zapowiada Marcin Nowacki, wiceprezes ZPP.
Google twierdzi, że dzięki pomocy doradców Internetowych Rewolucji przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. Dla niektórych firm może to oznaczać zbudowanie obecności w internecie i wykorzystywanie jej w kontakcie z obecnymi klientami, inne z kolei mogą zaprojektować stronę mobilną, wdrożyć sprzedaż online czy zacząć wykorzystywać internet do promocji i sprzedaży za granicą.
W pierwszej kolejności projekt zostaje uruchomiony w województwach lubuskim, opolskim, śląskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim. Żeby wziąć udział w programie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Dołącz do dyskusji: Google uruchamia nowy etap Internetowych Rewolucji, 10 tysięcy firm do końca 2017 roku