Google czołową marką w Wielkiej Brytanii
Po raz pierwszy w historii Google znalazło się na czele rankinguSuperbrands, obejmującego najpopularniejsze marki wśród brytyjskichkonsumentów.
Lider na rynku internetowych wyszukiwarek w porównaniu zubiegłym rokiem zanotował skok o dwa miejsca w górę, spychając nadrugą pozycję Microsoft, a na trzecią Mercedes-Benz - informujeserwis BBC News.
Badanie, w którym uczestniczyło około 2200 konsumentów zWielkiej Brytanii, przeprowadzone zostało przez Centre for BrandAnaylsis wspólnie z organizacją YouGov.
Spośród brytyjskich marek najwyższe czwarte miejsce w rankinguzajęła BBC. Tymczasem żaden z czterech największych supermarketówna Wyspach (Tesco, Sainsbury's, Asda, Morrisons) nie znalazł sięnawet w pierwszej setce.
Pierwsza dziesiątka rankingu przedstawia się następująco:
1. Google
2. Microsoft
3. Mercedes-Benz
4. BBC
5. British Airways
6. Royal Doulton
7. BMW
8. Bosch
9. Nike
10. Sony
źródło: BBCNews
Dołącz do dyskusji: Google czołową marką w Wielkiej Brytanii