Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu
Pod hasłami "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu" startuje druga odsłona kampanii reklamowej Gadu Air. Akcja obejmuje prasę, internet i outdoor.
Ruszająca właśnie odsłona kampanii reklamowej Gadu Air, sieci komórkowej uruchomionej przez GG Network, jest utrzymana w podobnej stylistyce co pierwszy etap akcji. Dwa layouty przedstawiają hasła "Po co wyrzucać kasę" i "Po co siedzieć samemu" uzupełnione stwierdzeniem "Gadu-Gadu w komórce za darmo!", a kreacje graficzne podkreślają, że w Gadu Air można za pomocą telefonu komórkowego korzystać z tego komunikatora za darmo i w każdym miejscu.
Akcja - podobnie jak jej pierwszy etap -jest prowadzona w radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych i indoorowych. Kreację i strategię kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Gadu Air: Po co wyrzucać kasę i siedzieć samemu