FoodCare mocniej cenzuruje „grzeszne” reklamy Blacka
Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się większe plansze zakrywające ciała modelek. FoodCare zapewnia, że zmiany nie wynikają z nieprzychylnego przyjęcia reklam.
Plansze wskazujące na ocenzurowanie i odsyłające na stronę blackpower.pl pojawiły się na większości z billboardów napoju Black zlokalizowanych w ośmiu największych miastach. Planszami zakryto na reklamach część ciała atrakcyjnych, skąpo ubranych modelek.
>>> „Ocenzurowane” reklamy Black Energy Drink w odpowiedzi na decyzję KEM
Przedstawiciele FoodCare’u podkreślają, że billboardy również w poprzedniej wersji nie naruszały przepisów prawa. Firma deklaruje, że nie otrzymała też żadnych negatywnych opinii o reklamach. - Kampania została znakomicie odebrana przez naszych konsumentów, co obrazuje ogrom komentarzy i zainteresowanie, jakim cieszy się oficjalny fanpage marki Black na Facebooku. W różnych środowiskach oczywiście pojawiły się także mniej przychylne komentarze - opisuje Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare’u. Skąd w takim razie te zmiany?
- Zwracamy uwagę tych, którzy wcześniej nie dostrzegli bądź nie potrafili docenić kobiecego piękna eksponowanego w nowych reklamach Blacka. Jestem przekonana, że „ocenzurowana” wersja przyciągnie ich zainteresowanie - przekonuje Włodarska. - Reklamy przedstawiające piękne, zmysłowe, pewne siebie kobiety stale budzą w Polsce gorące emocje. Tymczasem kobiece piękno i zmysłowość niemalże od zawsze współistnieją w reklamie i wykorzystywane są przez wybitnych kreatorów zarówno mody, jak i reklamy - dodaje.
Bez zmian pozostaje natomiast spot telewizyjny Blacka: przed godz. 20 jest emitowany z rozmazanym obrazem ciała modelki, a dopiero po godz. 20 - w pełnej wersji. - Przygotowując dwie wersje reklamy, mieliśmy na uwadze wymogi stacji telewizyjnych - uzasadnia Paulina Włodarska.
>>> Mike Tyson gra i śpiewa dla Blacka (wideo making of)
W nowej kampanii Blacka nie występuje już Mike Tyson, twarz tego napoju, tylko same piękne modelki, które towarzyszyły mu we wcześniejszych reklamach. - Piękne, młode, pewne siebie kobiety są uosobieniem świata marki Black. Natomiast mężczyzna w tym świecie jest zdecydowany, dąży do sukcesu i realizuje swoje marzenia - opisuje Włodarska. Dodaje, że napój i jego reklamy są skierowane przede wszystkim do mężczyzn, choć po produkt sięgają też kobiety. - Marka Black adresowana jest do osób powyżej 18. roku życia, zwłaszcza młodych i dynamicznych mieszkańców dużych miast - mówi Paulina Włodarska.
Dołącz do dyskusji: FoodCare mocniej cenzuruje „grzeszne” reklamy Blacka
black jest dla "młodych, dynamicznych" ale chyba takich w szalikach i w 15-letnich vw golfach.