SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy layout i większa objętość magazynu "Focus Historia Ekstra"

Od 23 września na rynku będzie dostępny nowy numer "Focus Historia Ekstra" (Burda Media Polska). Zmianie uległ layout tytułu, zwiększono także objętość.

Wydanie skupia się na jednym, wybranym temacie, liczy 132 strony, treści mają być teraz bardziej czytelne i wizualnie przystępne dla odbiorcy. Jak informuje nas wydawca, nowa szata graficzna magazynu ma podkreślać jego książkowy charakter.

Odświeżony layout jest przy tym bardziej nowoczesny i elegancki. Zastosowaliśmy w projekcie lżejsze liternictwo, ​przewidzieliśmy więcej przestrzeni na opublikowane materiały. Przejrzystsza kompozycja pozwoliła zamieścić w wydaniu więcej treści, zachowując „oddech” - tak, by nadmiar elementów nie męczył czytelnika i pozwolił koncentrować się na treści. Wzbogaciliśmy również wydanie o unikatowe fotografie i ilustracje, nawiązując między innymi współpracę z grupą rekonstruktorów Legio XXI Rapax. Autorem ilustracji na okładce wykonanej specjalnie dla nas jest Igor Morski - mówi nam Bernadetta Rybaczuk, digital coordinator w Burdzie.

- Tym razem opowiadamy o walkach starożytnych Rzymian z barbarzyńcami, z wrogami Imperium. Wybraliśmy do tego wydania artykuły napisane przez autorów specjalizujących się w starożytności i pokazaliśmy je w eleganckiej i atrakcyjnej formie, w towarzystwie m.in. zabytków z epoki, infografik i zdjęć z sesji grup rekonstrukcyjnych - tłumaczy Adam Węgłowski, redaktor prowadzący magazynu.

Jak dodaje Węgłowski chciałby, aby czytelnicy traktowali pismo jak „coś między czasopismem, książką i albumem”.

- Zamierzamy sięgać po nowe tematy i nowe artykuły, zawsze jednak połączone wspólnym tematem, spójne i przedstawione w sposób atrakcyjny wizualnie  zaznacza. - Rynek się zmienia. Śledzimy to od dawna i wyciągamy wnioski. Biorąc do ręki nowego „Focusa Historia Ekstra”, czytelnik na pewno poczuje, że zainwestowaliśmy w jakość, by dostarczyć mu więcej atrakcji - zapewnia.

Jednocześnie na rynku nadal ma ukazywać się "Focus Historia". Nowe wydanie magazynu zostało wsparte kampanią promocyjną w tytułach prasowych, serwisach internetowych i social mediach Burdy.

Numer będzie dostępny w sprzedaży od 23 września, będzie liczyć 132 strony i kosztować (bez książki): 14,99 zł. Średnia objętość przed zmianą wynosiła 76 stron.

W ub.r. Burda Media Polska osiągnęła wzrost przychodów o 12,8 proc. do 163,67 mln zł oraz zysku netto z 679 tys. zł do 3,66 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nowy layout i większa objętość magazynu "Focus Historia Ekstra"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl