SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Feeders Agency dla marki Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. Za kreacje i koncept odpowiada Feeders Agency. 

W ramach kampanii “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” zaplanowany jest konkurs ogólnopolski, spot z influencerami, niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej czy współprace partnerskie m.in. z McDonald’s (zestawy z napojem w promocyjnej cenie) i Lisek.app (dostarczanie zakupów na plaże).

Kampania “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” i konkurs ogólnopolski potrwają do końca sierpnia. Feeders Agency, zaproszona przez Lipton Ice Tea do współpracy przy kampanii, odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów do kampanii na rynek polski oraz dobór influencerów.

 

Spot powstał we współpracy produkcyjnej z Letemknow Sequence. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: Feeders Agency dla marki Lipton Ice Tea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl