Facebook wprowadza nowy system reklamowy
Serwis społecznościowy Facebook wprowadził nowy system reklamowy.
System o nazwie Facebook Ads pozwoli firmom na umieszczanie reklam na stronach z profilami około 50 milionów członków serwisu, w oparciu o zachowania i podejmowane przez internautów decyzje - informuje agencja AFP. Firmy będą mogły też tworzyć własne strony w serwisie z przeznaczeniem na promocję swoich marek.
Facebook zyskał już wielu partnerów dla swojego nowego systemu. Wśród nich są tacy reklamodawcy jak Verizon Communications, Blockbuster, eBay, New York Times, CBS, Sony Pictures, NBA, Coca-Cola i Unilever.
Przed dwoma tygodniami na zakup 1,6 procenta udziałów w Facebook 240 milionów dolarów wydał Microsoft, wyceniając wartość serwisu na około 15 miliardów dolarów. System Facebook Ads nie jest częścią porozumienia serwisu z koncernem z Redmond.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza nowy system reklamowy