SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook kampanią „Podaruj wszystko” chce pomóc reklamodawcom w przygotowaniach do olimpiady w Tokio

Facebook rozpoczął kampanię „Give your game everything”, którą chce pomóc reklamodawcom przygotować się do aktywacji marketingowej podczas nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku.

Kampania opiera się na zrealizowanym przez You Gov badaniu obejmującym 9 173 osób w wieku 18-64 lat w Australii, Brazylii, Francji, Niemczech, Japonii, Korei, Rosji, Stanach Zjednoczonych i Wielka Brytania w kwietniu 2019 r.

Według Facebooka wyniki ankiety nakreślają sposób, w jaki fani sportu konsumują swoje ulubione sporty, a także wskazują wiele aplikacji i formatów treści, którymi się zajmują podczas Igrzysk Olimpijskich.

Jest to szczególnie ważne dla reklamodawców, którzy nie są oficjalnymi sponsorami, ponieważ muszą znaleźć kreatywne sposoby na przechwycenie szumu wokół olimpiady z powodu ograniczeń tzw. „Reguły 40” Karty MKOl.

Facebook liczy, że zrozumienie zmian zachowań konsumentów pomoże reklamodawcom w budowaniu pomysłów, które łączą się z zachowaniem prawdziwych ludzi na platformie, nawet jeśli nie są oficjalnymi sponsorami.

Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do informacji  na temat zachowań użytkowników Facebooka poprzez mikrostronę, która zawiera materiały o tym, jak mogą korzystać ze wszystkich aplikacji na Facebooku i innych mediów społecznościowych podczas globalnych i sportowych wydarzeń, takich jak igrzyska olimpijskie.

Pomysł na kampanię narodził się w regionie Azji i Pacyfiku i realizowany jest przez Facebook IQ, wraz z działem marketingu biznesowego w regionie APAC i zespołami kreatywnymi Facebooka.

Spot został wyprodukowany przez RD Content, agencję treści wideo, a jego reżyserem jest  Jack Weatherley.

Igrzyska olimpijskie w Tokio zaczną się 24 lipca przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: Facebook kampanią „Podaruj wszystko” chce pomóc reklamodawcom w przygotowaniach do olimpiady w Tokio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl