SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP czas reklamowy przy transmisjach z meczów Polski w eliminacjach Euro 2020 oferuje tylko w sprzedaży łączonej

W marcu Telewizja Polska będzie transmitować dwa spotkania z udziałem polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2020. Reklamodawcy będą mogli kupić spoty przy nich tylko i wyłącznie w tzw. sprzedaży łączonej - obejmującej stacje TVP1 i TVP Sport.

W ramach eliminacji do Euro 2020 21 marca br. odbędzie się mecz Austria-Polska, a 24 marca br. - spotkanie Polski z Łotwą. Oba mecze transmitowane będą w TVP1 oraz TVP Sport.

Marketerzy, którzy chcą pojawić się ze swoimi reklamami przy tych transmisjach, mogą kupić czas reklamowy według stawek z cennika. Spoty muszą dodatkowo kupić w ramach tzw. sprzedaży łączonej obejmującej anteny TVP1 i TVP Sport. Oznacza to, że ich reklamy będą emitowane równolegle na obu antenach.

Emisję reklam zaplanowano w czterech blokach: przed pierwszą połową i po niej oraz przed drugą połową i po niej.

W przypadku jednego i drugiego meczu maksymalna cena za 30-sek. spot wynosi 132 tys. zł netto (cena bez rabatów).

Biuro reklamy TVP zastrzega, że o wyborze przez reklamodawców miejsca w blokach może ostatecznie zdecydować licytacja.
W ramach tzw. sprzedaży łączonej reklamodawcy nie mają możliwości zakupu tzw. usług specjalnych, czyli bloku ekskluzywnego, wyłączności produktowej i branżowej oraz bumpera.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. TVP1 miała 740 636 widzów średniej oglądalności minutowej i 10,25 proc. udziału w rynku (co dało pozycję lidera), a TVP Sport - 74 756 widzów i 1,03 proc. udziału.

 

Dołącz do dyskusji: TVP czas reklamowy przy transmisjach z meczów Polski w eliminacjach Euro 2020 oferuje tylko w sprzedaży łączonej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl