SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Effie Awards 2009: Grand Prix dla PZL za kampanię Alior Banku

Agencja PZL otrzymała Grand Prix w dziesiątej, jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards. Nagrodzona została za kampanię wprowadzającą na rynek markę Alior Bank. Rozdanie nagród odbyło się wczoraj podczas gali zorganizowanej w Filharmonii Narodowej.

PZL za kampanię dla Alior Banku dostała także złoto w kategorii Launch. Agencjom przyznano jeszcze dwa złota. W kategorii Long Term otrzymały je Legend Group i dom mediowy Mediaedge:cia za kampanię "Pomysł na obiad każdego dnia" dla marki Winiary wchodzącej w skład porfolio Nestle Polska. Natomiast w kategorii Non-profit za kampanię "Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić... ale tylko pasją" nagrodzono agencję TBWA / E-Graphics. Złota wśród domów mediowych nie przyznano.

Agencjom reklamowym wręczono 13 srebrnych i pięć brązowych statuetek, natomiast do domów mediowych powędrowało po dziewięć srebrnych i brązowych statuetek.

Wśród agencji po trzy statuetki zgarnęły BrainOgilvy, po dwie - DDB WarszawaBBDO Warszawa, zaś pozostałe firmy musiały zadowolić się jedną nagrodą.

effieagencjereklamowe

Spośród domów mediowych najwięcej statuetek - pięć - przypadło Mediaedge:cia. Trzy nagrody powędrowały do Starcomu, po dwie otrzymały MediaCom Warszawa, MindShare i Universal McCann, a po jednej - ZenithOptimedia, Macroscope OMD, CaratMaxus.

effiedomymediowe

Do konkursu Effie Awards w tym roku zgłoszono 125 kampanii. Wyboru zwycięzców dokonało 57 osobowe jury eksperckie złożone z: pracowników mediów, instytutów badawczych, niezależnych konsultantów, marketerów, pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.. Przewodniczący jury był Jarosław Świgulski, prezes Mars Polska.

effie2009

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Dołącz do dyskusji: Effie Awards 2009: Grand Prix dla PZL za kampanię Alior Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl