SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej"

Wpływy reklamowe dzienników w styczniu 2009 roku spadły o 11 proc.w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła'Gazeta Wyborcza i 'Dziennik', zyskała 'Rzeczpospolita' i "Fakt" -raport Wirtualnemedia.pl.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w styczniu 2009 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 60 mln zł, czyli o 15 mln złwobec analogicznego okresu 2008- wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 19,5 mln zł (spadeko 2,3 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Rzeczpospolitej"(Presspublika) - 13,38 mln zł (wzrost o 0,8 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 164 mln zł wstyczniu 2009 r. wobec 184 mln zł w 2008 roku (dane cennikowe, danebez autopromocji).

Rok /MiesiącI.2009
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem:gazety164 625 647 zł
GAZETA WYBORCZA60 109 262 zł
POLSKA19 539 385 zł
RZECZPOSPOLITA13 387 976 zł
FAKT11 490 147 zł
DZIENNIK9 756 020 zł

Rok /MiesiącI.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem:gazety184 106 261 zł
GAZETA WYBORCZA75 041 464 zł
POLSKA21 870 738 zł
DZIENNIK12 653 482 zł
RZECZPOSPOLITA12 626 952 zł
FAKT10 576 171 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Dołącz do dyskusji: Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl