SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Durex będzie edukować o seksie na Discordzie

Marka Durex (Reckitt), producent m.in. prezerwatyw poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na platformie Discord.

Celem nowej odsłony kampanii „Bez wymówek” jest zwrócenie uwagi na nadal pokutujące wśród młodzieży usprawiedliwienia od stosowania prezerwatyw. Wyniki przeprowadzonych przez Durex badań potwierdzają szkodliwe mity. Aż 37 proc. młodych Polaków uprawiało seks bez prezerwatywy tylko dlatego, że nie chciało lub wstydziło się o tym rozmawiać. Pozostali, nawet podejmując temat, często stykają się z wymówkami, takimi jak: „w gumce nic nie czuję”, „nic złego się nie stanie” czy „wyjmę na czas”. Niestety rezygnacja z prezerwatywy oznacza ryzyko nieplanowanej ciąży oraz infekcji przenoszonej drogą płciową2.

- Zachęcamy młodzież do wyrabiania zdrowych nawyków oraz wzięcia odpowiedzialności za siebie i innych. Dążymy do tego, aby rozmowa o seksie z gumką nie była powodem do wstydu i nie budziła niewłaściwych skojarzeń - podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt, właściciel marki Durex. Stosowanie prezerwatyw jako barierowego środka zapobiegawczego jest niezmiennie jedyną metodą antykoncepcji, wspierającą jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową3. Edukacja w tym zakresie jest kluczowa. Sami tego nie zrobimy, dlatego wykorzystujemy moc zasięgów influencerów, z którymi wspólnie obalamy mity, przełamujemy tabu i normalizujemy narrację na temat seksu z zabezpieczeniem – podsumowuje Inga Songin.

Marka zaprosiła do współpracy influencerów działających na różnych platformach społecznościowych tj. Tik-Toku, YouTube, Instagramie i Twitchu. Działania edukacyjne będą wspierać: @martyna.pysia, @kubagrochmalski, @kacperblonsky, @zbor0vska, a także streamerka gamingowa Kasix.

Marka teraz podejmuje działania edukacyjne skierowane do młodych na platformie Discord, bo - jak tłumaczy - skupia ona osoby o podobnych zainteresowaniach. Jest popularna wśród graczy wideo, umożliwiając im komunikowanie się ze sobą i rozwijanie społeczności poza samymi grami. Korzysta z niego prawie 200 tysięcy Polaków, a na świecie ponad 140 milionów.

Jak podaje Durex, wybór tej platformy był naturalnym kierunkiem komunikacji z młodymi ludźmi, by oswoić ich z tematyką seksu w bezpiecznej przestrzeni, na ich warunkach. Marka, przy wsparciu partnera strategicznego Grupy Ponton, będzie oferować porady z zakresu seksualności, udzielać odpowiedzi na wszelkie pytania, nurtujące tematy oraz wątpliwości. Kanał z poradnią na Discordzie będzie funkcjonował także po zakończeniu kampanii.

Kampania potrwa do 28 lutegor. Za działania PR z zakresu media relations oraz branded content odpowiada Big Picture. Koordynacją współpracy z influencerami w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram) zajmuje się Tears of Joy, a za współpracę z gamerami odpowiada A41.

Dołącz do dyskusji: Durex będzie edukować o seksie na Discordzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl