Drugi sezon programu Tomasza Sekielskiego oglądało tylko 590 tys. widzów
W minionym sezonie program publicystyczny „Po prostu” oglądało 590 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego notowała słabsze wyniki niż konkurencyjne stacje. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł.
Drugi sezon reportersko-śledczego programu Tomasza Sekielskiego „Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można było w okresie od 3 września ub.r. do 10 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 592 tys. osób. Przełożyło się to na 5,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Do 25 lutego ub.r. „Po prostu” nadawane było o 21.25, a potem godzinę rozpoczęcia emisji audycji przeniesiono na ok. 23.00.
Druga seria programu Tomasza Sekielskiego miała zdecydowanie mniej widzów niż pierwsza, ale ta pokazywana była w okresie od 8 stycznia do 4 czerwca ub.r. o godz. 20.20. Średnia widownia programu wyniosła wówczas 1,46 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,17 proc. oraz 7,02 proc. udziału (więcej na ten temat).
W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, co dało jej 22,44 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (13,32 proc.), a na trzecim - TVN (12 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 525 832 |
22,44% |
18,25% |
Polsat |
1 499 033 |
13,32% |
15,23% |
TVN |
1 351 158 |
12,00% |
13,42% |
TVP1 - Po prostu |
592 328 |
5,26% |
3,78% |
Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie Tomasza Sekielskiego w sezonie 2013/2014 wyniosły 6,09 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu spadły one o ok. 410 tys. zł, choć to druga seria liczyła o kilkanaście odcinków więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nowe odcinki „Po prostu” widzowie TVP1 zobaczą jesienią tego roku. Niewykluczone, że w formule programu nastąpią zmiany.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon programu Tomasza Sekielskiego oglądało tylko 590 tys. widzów