Drugi numer „Be Active” w większym nakładzie i z kartą do klubów fitness
We wtorek 14 lipca br. w sprzedaży pojawi się drugi numer miesięcznika „Be Active” (Edipresse Polska), który ukaże się w nakładzie zwiększonym do 140 tys. egz. - Sprzedaż pierwszego wydania szacujemy między 90 a 106 tys. egz. - informuje Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska.
„Be Active. Dietetyka & Fitness” to kierowany przez Ewę Chodakowską magazyn o zdrowym i aktywnym życiu, który zadebiutował na rynku 16 czerwca br. Tytuł kosztuje 7,99 zł, a pierwszy numer wydrukowany został w nakładzie 130 tys. egz. Jednak ze względu na dużą popularność pisma wydawca po prawie dwóch tygodniach zdecydował na dodruk 10 tys. egz.
- Szacowana sprzedaż pierwszego wydania wynosi między 90 a 106 tys. egz. - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska i dyrektor wydawnicza „Be Active”. - Jesteśmy zadowoleni z tego wyniku - podkreśla.
Obecnie już 1560 osób zdecydowało się na zakup prenumeraty miesięcznika - przed pierwszym numerem tytuł miał zaś 590 prenumeratorów. - Sądzę, że przy trzecim wydaniu możemy przebić granicę 2 tys. prenumerat - mówi Redel-Bydłowska.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi numer „Be Active” ukaże się we wtorek 14 lipca br. w nakładzie 140 tys. egz. i objętości 140 stron. Wydawca nie wprowadza zmian w zawartości pisma. Do całego nakładu wydania dołączona zostanie karta starter do klubów fitness o wartości 100 zł, dlatego - zdaniem Ewy Redel-Bydłowskiej - może okazać się, że drugie wydanie będzie mieć wyższą sprzedaż od pierwszego.
Numer wspiera kampania w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach.
Dołącz do dyskusji: Drugi numer „Be Active” w większym nakładzie i z kartą do klubów fitness