SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'

W styczniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie były "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w styczniu b.r. wyniosła 512 408 egz. (wzrost o 10 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 462 393 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 436 201 egz. (spadek o 4 proc.).

styczeń

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 512 408 501 990
Kobieta i Życie 462 393 -
Świat Kobiety 436 201 506 853
Poradnik Domowy 408 621 448 590
Claudia 308 296 403 904
Olivia 240 347 352 753

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Poradnik Domowy" (23 proc.).

2009/2008

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 512 408 475 102
Kobieta i Życie 462 393 450 943
Świat Kobiety 436 201 530 297
Poradnik Domowy 408 621 533 274
Claudia 308 296 329 551
Olivia 240 347 262 147

Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl