SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#DlaWiększejIdei” - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei”, której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media.

Jacek Gadzinowski w kampanii idea ExpertJacek Gadzinowski w kampanii idea Expert

Kampania „#DlaWiększejIdei” zachęca do zmieniania codziennych nawyków i eliminacji negatywnych przyzwyczajeń, żeby oszczędzać pieniądze. W ten sposób można wcześniej spłacić kredyt albo realizować swoje marzenia.

W ramach akcji swoje pomysły na oszczędzanie przedstawia pięcioro blogerów: Jacek Gadzinowski (Gadzinowski.pl), Piotr Trybalski (FotografwPodrozy.pl), Karolina mama Nikoli (Szafeczka.com), Sylwia Gaczorek (Sylviagaczorek.blogspot.com) oraz Magdalena Kanoniak (Radzka.pl).

Na potrzeby działań uruchomiono serwis Dlawiekszejidei.pl, w którego zakładce „Inspirator” znajduje się zabawny quiz pokazujący, ile pieniędzy miesięcznie i rocznie zaoszczędzić, zmieniając swoje przyzwyczajenia. Na stronie prowadzony jest też konkurs na najlepszy klip prezentujący pomysł na oszczędzanie. Spośród pięciu najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę, a w finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac blogerzy wybiorą zdobywców głównych nagród.

Akcja, zaplanowana do końca października, obejmuje też spoty emitowane w serwisach YouTube, VoD.pl, Player.pl i na portalach społecznościowych.

Kreacją kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja GoldenSubmarine, aktywności w serwisach społecznościowych realizuje agencja Valkea Social Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Sales&More.

Dołącz do dyskusji: „#DlaWiększejIdei” - Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski reklamują Idea Expert (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
głos rozsądku
klasyczny przypadek faceta z kryzysem wieku średniego. Nie chcieli go internauci drzwiami to bedzie im oknem właził. Ogarnij się wreszcie Jacku. Wóz albo przewóz kochany. Branża się śmieje;]
odpowiedź
User
Nika
Ciekawa akcja z blogerami czekam na wiecej
odpowiedź
User
do Nika
tak, szalenie ciekawa - nagral dwa filmiki, poszedl do banku, gdzie zrobi teraz reklamowke jakiejś durnej akcji. już wrecz sie nie moge doczekac, jak w nastepnym filmiku bedzie opowiadal jak to wspaniale jest moc odlozyc na rate kredytu.
tyle wlasnie warci sa Ci pseudo tworcy tresci (blogerzy, vlogerzy, etc.) - sa bardziej komercyjni niz reklama Coca-Coli w świąteczne zimowe popołudnie.
odpowiedź