SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów

77 procent europejskich konsumentów nie wyobraża sobie życia bez codziennego dostępu do internetu.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy YouGov, w którym udział wzięło 5.148 respondentów z Francji, Hiszpanii, Niemiec, Rosji i Wielkiej Brytanii - informuje serwis TG Daily.

Dla porównania, bez pralki nie mogłoby żyć 61 procent, a bez samochodu 54 procent badanych. 51 procent respondentów przyznało też, że pobiera filmy z internetu, a 43 procent ogląda je w przekazie strumieniowym.

Z badania YouGov wynika również, że 76 procent respondentów w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy grało w gry na komputerze desktopowym lub laptopie. Dla kupujących pecety jednym z najważniejszych czynników jest doświadczenie wizualne: 59 procent osób w wieku od 18 do 24 lat przy kupowaniu laptopa zwraca uwagę na jakość grafiki. Tymczasem dla 80 procent ogółu badanych najważniejsza jest tutaj cena.

Dołącz do dyskusji: Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl