SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)

W internecie i na outdoorze pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy K2, Cream, MediaVest i Roots PR.

Nowa kampania Desperadosa jest prowadzona przede wszystkim na facebookowym fanpage’u marki. Każdy internauta może na nim zgłosić swój imprezowy okrzyk, a 50 najlepszych codziennie będzie przerabianych na filmiki przez grupę stand-uperów: Michała Sufina, Piotra Sikorę, Bartka Młynarskiego, Karola Kopca i Antoniego Syrka-Dąbrowskiego. Ich materiały będą publikowane każdego dnia po godz. 22.

Kampania - zaplanowana do 28 lutego - ma podkreślać wizerunek Desperadosa jako marki nieposkromionej, dzikiej. Akcja obejmuje też reklamy w internecie oraz na outdoorze (w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście).

Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2, a za reklamy BTL-owe - agencja Cream. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl