Czasoumilacze w kampanii Plusa (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamująca słuchanie piosenek podczas oczekiwania na połączenia telefoniczne w sieci Plus. Akcja pokazuje zespół The Czasoumilacze oryginalnie wykonujący piosenkę dla dzieci.
W telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Plus zespół The Czasoumilacze w hip-hopowy sposób wykonuje dziecięcą piosenkę "Ryby, Żaby i Raki". Ma to podkreślać, że w sieci Plus tradycyjny sygnał oczekiwania na połączenie można zastąpić stworzonym przez siebie utworem muzycznym.
Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie, VIVA, MTV i 4 Fun TV. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Team One, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Film Works, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Czasoumilacze w kampanii Plusa (wideo)