SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas polskich przedsiębiorców” w kampanii Getin Leasing (wideo)

Getin Leasing kontynuuje wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czas polskich przedsiębiorców”. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Neon Shake, Muchas Gracias i Mediavest.

Akcja „Czas polskich przedsiębiorców” zaczęła się w czerwcu br. od zapowiedzi, że jeśli na stronie Czaprzedsiebiorcow.pl zostanie zebranych minimum 30 tys. głosów poparcia, w telewizji będzie emitowany spot o polskich przedsiębiorcach.

Wyznaczony poziom poparcia został osiągnięty w ciągu trzech tygodni, a klip 6 września został po raz pierwszy pokazany po głównych wydaniach programów informacyjnych w TVP1, Polsacie i TVN. Jednocześnie trwa konkurs, w którym przedsiębiorcy mogą przesyłać historie swoich firm. Najciekawsze opowieści, wybrane przez jury, zostaną opublikowane w „Rzeczpospolitej”.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neon Shake, a realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Muchas Gracias. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest.

Dołącz do dyskusji: „Czas polskich przedsiębiorców” w kampanii Getin Leasing (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl