SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Adidasa dla 180

Agencja 180 Amsterdam wygrała przetarg na globalny cyfrowy budżet reklamowy firmy Adidas.

W pokonanym polu 180 Amsterdam zostawiła agencje Avenue A | Razorfish, Droga 5 oraz Isobar - informuje serwis Brand Republic.

Decyzja Adidasa z pewnością została przyjęta z ulgą przez 180, jako że w ubiegłym tygodniu producent odzieży sportowej po długoletniej współpracy zrezygnował z jej usług na rzecz agencji Iris Worldwide w przypadku prowadzenia przyszłorocznej wizerunkowej kampanii reklamowej firmy.

Adidas najprawdopodobniej będzie oczekiwał od 180 bardziej skoncentrowanego podejścia do cyfrowej reklamy marki.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Adidasa dla 180

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl