SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"COOLstacje" promują 36.6 w górach

W górskich kurortach trwa wizerunkowa kampania promocyjna usługi mobilnej 36.6. W ramach akcji o nazwie "COOLstacja" odbywają się eventy z nietypowymi rozrywkami.

Prowadzona w górskich miejscowościach turystycznych kampania "COOLstacja" promuje świadczoną przez Polkomtel usługę mobilną 36.6. Akcja obejmuje weekendowe eventy, podczas których dostępne są nietypowe rozrywki, takie jak gra w hokeja na trawie i minigolfa oraz rzucanie maskotkami sów na wiatr. W czasie imprez można też pojeździć na skuterze, zjeść ciepłe lody i nakleić na swoją deskę snowboardową logo 36.6. Kampania ma promować wizerunek 36.6 jako marki młodzieżowej i lifestyle'owej, wyróżniającej się wśród innych telefonii komórkowych.

coolstacje

Akcję, która rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do początku marca, przygotowała agencja Eskadra Marketing Services na zlecenie i we współpracy z zespołem ds. alternatywnych kanałów komunikacji Polkomtela.

  • Więcej informacji:
  • 36.6

Dołącz do dyskusji: "COOLstacje" promują 36.6 w górach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl