Convector Development z nowym logo, hasłem i kampanią
Krakowski deweloper Convector Development kończy jubileuszową kampanię "Bez mieszkaniowych absurdów" promującą odświeżony wizerunek firmy. Rozpoczynająca się obecnie akcja reklamuje konkretną inwestycję zrealizowaną przez firmę.
Odświeżenie wizerunku z okazji 10-lecia działalności krakowskiego firmy budowlanej Convector Development objęło zmianę koloru logotypu z granatowego na kojarzący się z elegancją purpurowy oraz nowy design firmowej strony internetowej, którego najważniejszy element stanowi grafika przedstawiająca uśmiechniętą parę i hasło "Lubimy wymagających".
Odświeżony przez agencję reklamową Amako wizerunek Convector Development reklamowany był w dwuczęściowej kampanii outdoorowej prowadzonej pod hasłem "Bez mieszkaniowych absurdów". Obecnie firma promuje na billboardach zrealizowaną przez siebie inwestycję, która zostanie oddana do użytku w grudniu.
Dołącz do dyskusji: Convector Development z nowym logo, hasłem i kampanią