Carat obronił budżet mediowy Aldi
Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów Aldi. Firmy współpracują ze sobą od 2020 roku.
![fot. materialy prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ALDI -Poland-655.jpg)
To już kolejny raz, kiedy międzynarodowa sieć dyskontów Aldi podejmuje współpracę z domem mediowym Carat (dentsu Polska). Firmy podpisały swój pierwszy kontrakt w styczniu 2020 roku, który wygasa z końcem roku. Jednak w wyniku wygranego przetargu, agencja nadal będzie odpowiadać za kompleksowe działania mediowe Aldi w Polsce. Zajmie się planowaniem, strategią i zakupem mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.
- Dziękujemy wszystkim firmom za udział w przetargu. Wygrała najlepsza strategia mediowa. Cieszę się na kolejny rok współpracy z tak dobrym partnerem biznesowym, jakim jest Carat – komentuje Aldona Rogulka-Biskowska, kierownik działu zarządzania kampaniami i aktywacją klientów Aldi Polska.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Carat obronił budżet mediowy Aldi