CAM Media przeprowadzi kampanię promującą mleko i produkty mleczne
CAM Media wygrała przetarg zorganizowany przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich (KZSM) na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promującej spożycie mleka i przetworów mlecznych w latach 2007 - 2010.
Kampania adresowana jest do dzieci w wieku od 7 do 13 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Jej celem jest poprawa zdrowia najmłodszych Polaków poprzez zachęcanie ich do spożywania większych ilości mleka i produktów mlecznych.
Kampania zaplanowana została na 36 miesięcy. Początek jej wdrażania nastąpi po podpisaniu umowy między Krajowym Związkiem Spółdzielni Mleczarskich oraz firmą CAM Media, co musi nastąpić do dnia 7 października 2007 roku.
Budżet na wszystkie działania promocyjno-edukacyjne, w tym kreację, produkcję oraz emisje, wynosi ponad 9 mln euro (czyli ponad 3 mln euro rocznie). Kampania będzie wdrażana z zastosowaniem zróżnicowanych kanałów komunikacji marketingowej. Istotnym jej wymiarem będą działania z zakresu marketingu bezpośredniego, wdrażanego w 108 miastach małej i średniej wielkości w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: CAM Media przeprowadzi kampanię promującą mleko i produkty mleczne