Brytyjski rynek reklamy online w górę
W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku aktywność nabrytyjskim rynku internetowej reklamy typu display była o 21procent większa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że międzystyczniem a kwietniem internetowe kampanie reklamowe prowadziłośrednio 5,9 tysiąca reklamodawców miesięcznie.
Każdego miesiąca średnio prowadzonych było blisko 11 tysięcytakich kampanii, a użyto w nich średnio 32 tysiące różnychreklamowych kreacji.
W porównaniu z analogicznym okresem sprzed trzech lat, liczbareklamodawców zwiększyła się o 43 procent, liczba kampanii o 49procent, a liczba reklamowych kreacji o 48 procent.
Z danych Nielsen Online wynika również, że w analizowanymokresie największą część internetowych reklamodawców (24 procent)stanowiły firmy z sektora handlowego i finansowego (m.in. Marks& Spencer, Tesco, HSBC i Barclays).
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Brytyjski rynek reklamy online w górę