SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bodypak w kampanii telewizyjnej zachęca do "zarażania energią"

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepu online z produktami dla sportowców i osób aktywnych – Bodypak. Hasło kampanii brzmi "Zarażaj Energią".

Kampania ma na celu zmotywowanie klientów Bodypak do zachowania sprawności fizycznej i dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz przyjaciółmi w dobie pandemii.

Głównym elementem kampanii jest reklama telewizyjna, emitowana w kanałach grupy TVN, która ma zachęcić do podjęcia aktywności fizycznej i utrzymania formy w tym trudnym dla wszystkich okresie.

Kampania w telewizji będzie wspierana działaniami internetowymi, w tym w szczególności w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram, Youtube).

Akcja została przygotowana w trybie zdalnym. Zespół Bodypak odpowiada za kreację i produkcję spotu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bodypak w kampanii telewizyjnej zachęca do "zarażania energią"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl