SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beyonce i Leo Beenhakker reklamują Interię

Portal Interia.pl rozpoczął pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz" wizerunkową kampanię reklamową. W ramach akcji witryna promuje każdego dnia ekskluzywne wywiady gwiazdami. m.in. Beyonce i Leo Beenhakkerem.

Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz" wizerunkowa kampania reklamowa Interii ma promować ten portal wśród internautów, którzy do tej pory z niego nie korzystali. Do odwiedzenia serwisu zachęcają zamieszczane w nim codziennie ekskluzywne wywiady ze znanymi ludźmi, m.in. piosenkarką Beyonce i trenerem Leo Beenhakkerem. Każdego dnia kampanii promowany będzie kolejny temat materiałów ukazujących się w portalu, z których pierwszy to 'Zimowy poradnik kierowcy'.

Interia - Beyonce

- Chcemy być kojarzeni z rzetelnością, wiarygodnością i wysokim poziomem merytorycznym różnorodnych treści podawanych w przystępny i nieprzegadany sposób - uzasadnia Artur Potocki, członek zarządu Interii odpowiedzialny za marketing. Kampania promująca taki wizerunek portalu podkreśla w warstwie emocjonalnej radość, dystans, swobodę.

Akcja obejmuje telewizję (TVP, TV Puls i kanały tematyczne), prasę (magazyny: Twój Styl, PC Format, CKM, Mens Heath, Film, Machina itp. oraz dzienniki: Superexpress i Gazeta Prawna) oraz radio (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic). Zaplanowaną do końca grudnia kampanię, której koszt cennikowo wynosi 9 mln zł, przygotował i zakupił we własnym zakresie dział marketingu & PR portalu Interia.pl.

Dołącz do dyskusji: Beyonce i Leo Beenhakker reklamują Interię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl