Bebo dla Latynosów
Bebo uruchomiło w poniedziałek wersję swojego serwisu społecznościowego przeznaczoną dla Latynosów mieszkających w USA.
Należący do AOL portal chce w ten sposób nadrobić dystans do dominujących na rynku serwisów Facebook i MySpace.
"Otwarcie na nowe rynki jest kluczowym filarem naszej strategii wzrostu. Widzimy wielki potencjał w rosnącej liczbie latynoskich odbiorców w USA. Nasza platforma pozwala użytkownikom na komunikację z innymi użytkownikami, rozrywką i markami, zarówno w skali globalnej jak i lokalnej" - oświadczyła Nicole Vanderbilt, wiceprezes Bebo International.
Z wewnętrznych danych Bebo wynika, że z jego usług korzysta ponad 22 miliony użytkowników, głównie z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polski, Kanady, Australii, Nowej Zelandii i USA.
źródło: InformationWeek
Dołącz do dyskusji: Bebo dla Latynosów