BebiKlub.pl - internetowa platforma od Bebiko
Marka Bebiko (Nutricia Polska) uruchomiła przeznaczoną dla rodziców i kobiet w ciąży platformę internetową BebiKlub.pl.
Celem platformy BebiKlub.pl jest wspieranie prawidłowego rozwoju dzieci dzięki angażowaniu użytkowników w twórcze spędzanie czasu w gronie rodziny.
Głównym elementem BebiKlub.pl są "Karty Rozwoju", na których prezentowane są proste pomysły umożliwiające rodzicom kreatywne spędzanie czasu z dziećmi i wpływanie na ich rozwój przez różne aktywności.
Karty podpowiadają jak mądrze stymulować różne zmysły maluszka w pierwszych trzech latach życia, co później ma ułatwiać dziecku naukę, poznawanie świata i rozwój umiejętności społecznych.
W serwisie wykorzystano mechanizm grywalizacji, dzięki czemu użytkownicy mogą zbierać punkty i odznaki. Mają oni także dostęp do BebiDziennika, czyli indywidualnego mikroblogu będącego swojego rodzaju pamiętnikiem rozwoju dziecka.
Ponadto platforma oferuje informacje na temat odżywiania dzieci i prawidłowego rozwoju dziecka.
Koncept BebiKlub.pl został stworzony przez zespół marketingu marki Bebiko przy wsparciu agencji Ars Thanea, która odpowiada również za kreację i wdrożenie serwisu oraz za kreacje reklamowe.
Uruchomieniu platformy towarzyszą działania reklamowe. Media tradycyjne w ramach kampanii promującej serwis zakupił dom mediowy MediaCom, zaś kampanię internetową zaplanował dom mediowy ACR. Działania w mediach społecznościowych przygotowała agencja Heureka, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: BebiKlub.pl - internetowa platforma od Bebiko