Bauer ujawnił wyniki sprzedaży dwutygodnika 'TV 14'
Średnia sprzedaż czterech pierwszych numerów nowego dwutygodnika telewizyjnego "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła ok. 300 tys. egz. - wynika z szacunkowych danych wydawcy, który jest zadowolony z tego wyniku.
Tytuł zadebiutował na rynku 28 września br. w nakładzie 500 tys. egz. i promocyjnej cenie 1,50 zł, która nadal obowiązuje. Pismo prezentuje program 54 stacji, ma charakter rodzinny i skierowane jest do szerokiego do grona odbiorców.
Tydzień przed ukazaniem się "TV 14" w dwutygodnik z tygodnika przekształcony został "Tele Świat". Jego pierwszy numer, który także został wydrukowany w półmilionowym nakładzie, sprzedał się w ilości 400 tys. egz.
Wyników sprzedaży kolejnych wydań "Tele Świata" Bauer nie ujawnia, ale z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że były one wyższe - np. numer drugi rozszedł się w 430 tys. egz. Pismo również kosztuje 1,50 zł, ale znaleźć można program aż 80 stacji i skierowane jest do użytkowników telewizji cyfrowej - satelitarnej i kablowej.
Dołącz do dyskusji: Bauer ujawnił wyniki sprzedaży dwutygodnika 'TV 14'