Bauer podniósł ceny reklam w niektórych tytułach
Od nowego roku Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na podwyżkę cen reklam w dziewięciu z 33 wydawanych przez siebie tytułów. Wzrost ceny prawej kolumny w tych pismach był zróżnicowany i wyniósł od 3 do 10 proc.
Najwięcej, bo o 10 proc. zdrożała prawa kolumna w "Pani" (z 41 tys. zł do 43 tys. zł), "To i Owo" (z 25 tys. zł do 27,5 tys. zł) i "Bravo Sport" (z 15 tys. zł do 16,5 tys. zł). O 5 proc. podniosły ceny "Tele Tydzień" (z 105 tys. zł do 110,250 tys.), "Świat Kobiety" (z 67 tys. zł do 70,350 tys. zł) i "Kobieta i Życie" (z 45 tys. zł do 47,250 tys. zł). O 4,88 proc. podrożała cena prawej kolumny w "Show" (z 41 tys. zł do 43 tys. zł), a o 4,67 proc. w "Twoim Stylu (z 75 tys. zł do 78,5 tys. zł). Najmniej, bo 3 proc. wyniosła podwyżka w tygodniku "Tina". W 2008 roku prawa kolumna w tym piśmie kosztowała 57 tys. zł, a teraz - 58,71 tys. zł.
Wydawca podwyższenie cen reklam tłumaczy wysoką i stabilną pozycji tych tytułów na rynku oraz inflacją.
Dołącz do dyskusji: Bauer podniósł ceny reklam w niektórych tytułach