SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Barbara Bochyńska rzecznikiem klienta w Link4

Ubezpieczyciel Link4 utworzył nowe stanowisko rzecznika klienta. Funkcję objęła Barbara Bochyńska, która była w firmie dotychczas kierownikiem zespołu ds. relacji z klientem.

Barbara Bochyńska Barbara Bochyńska

Rzecznik ma wspierać klientów Link4 w sprawach, które wyczerpują możliwości dostępnych ścieżek reklamacyjnych. Powstanie nowej funkcji w strukturach firmy ma na celu wzmocnienie relacji ubezpieczyciela z klientami.

Rzecznik będzie podejmować decyzje na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę klienta. Pomoże także w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych spraw. Funkcję tę będzie pełnić Barbara Bochyńska, odpowiedzialna dotychczas w firmie za relacje z klientem.

– W pełnieniu tej funkcji istotne jest spojrzenie z perspektywy naszego klienta. My tę perspektywę w Link4 rozwijamy od lat, ale czasem potrzebny jest dodatkowy dialog, by dostrzec przestrzeń do konsensusu tam, gdzie go nie ma – wyjaśnia Barbara Bochyńska, rzecznik klienta w Link4. – Chcę być w firmie także głosem naszych klientów, bo to od nich często otrzymujemy cenne informacje, które mogą pomóc nam rozwijać wewnętrzne procesy – dodaje.

Barbara Bochyńska od 2017 roku odpowiadała w Link4 za projekt Prosty Język, zmieniając komunikację z klientami na prostą i zrozumiałą. Od 2019 roku koordynuje prace zespołu odpowiadającego za relacje z klientem. Ekspertka jest związana z rynkiem ubezpieczeniowym od ponad 20 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie w kilku towarzystwach ubezpieczeń w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, również tych zgłaszanych w ramach międzynarodowych programów ubezpieczeniowych.

– Stawianie naszego klienta w centrum wszystkich procesów biznesowych jest zgodne z realizowaną kolejny rok strategią, a powołanie rzecznika klienta to całkowicie naturalny krok w programie strategicznych zmian. Chcemy, by klient czuł się zaopiekowany na każdym etapie naszej wspólnej relacji, nawet jeśli jego ocena różni się od naszej. Nie boimy się trudnych rozmów, bo tam, gdzie rzeczywiście jest przestrzeń do dialogu, chcemy być aktywni – dodaje Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.

Link4 jest trzecim graczem na rynku ubezpieczeń, który ma w strukturach rzecznika klienta. Wcześniej na ten krok zdecydował się m.in. PZU, spółka z grupy, do której należy Link4.

Dołącz do dyskusji: Barbara Bochyńska rzecznikiem klienta w Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl