SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)

Bohaterem trzeciej reklamy w kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska) opowiadającej o inspiracjach Leszka Chmielewskiego jest azjatycki restaurator. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, WML Poland i MEC.

W reklamie piwa Lech azjatycki restaurator opowiada, jak Leszek Chmielewski zainspirował go do zmiany wystroju lokalu na „Wok on ice”, co okazało się dużym sukcesem. Historię podsumowuje hasło: „Lech. Pozytywnie wpłynie”.

Poprzednie spoty pokazywały, jak Chmielewski zainspirował Eskimosów (zobacz tę reklamę) i meksykańskiego zapaśnika (obejrzyj to).

Cała akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za komunikację BTL odpowiada agencja Afekt, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
WOK ON ICE - jak dla mnie hasło roku
0 0
odpowiedź