SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Angora” promuje się jako magazyn społeczno-gospodarczy a nie z przedrukami

Tygodnikiem „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) chce zyskać wizerunek magazynu społeczno-gospodarczego. W tym celu rozpoczął stałą współpracę z agencją Smart Media.

Smart Media będzie dla „Angory” prowadzić kampanię informacyjną, która ma za zadanie zwrócić uwagę czytelników na ciekawe treści własne ukazujące się w tym tygodniku. Celem działań jest zmiana wizerunku pisma z magazynu przedruków na czasopismo społeczno-gospodarcze.

Agencja Smart Media została wybrana do tego zlecenia po prezentacji swojej oferty. Umowa została podpisana do końca roku, z możliwością przedłużenia. Obsługą „Angory” zajmują się w agencji Krzysztof Smardzewski i Hubert Wawer.

W maju br. „Angora” sprzedawała się średnio w 346 tys. egz., co oznacza spadek w skali roku o 6,36 proc. (szczegółowe informacje na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Angora” promuje się jako magazyn społeczno-gospodarczy a nie z przedrukami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
dziadoskie pisemko
odpowiedź
User
Jarosław Kaczyński
temu brukowcowi nic już nie pomoże
odpowiedź
User
Cpr
Ciekawe artykuły wybrane spośród innych gazet. Najlepsze pismo tego typu.
odpowiedź