Amerykański "Glamour" zintegrowany z Facebookiem
Na okładce i wewnątrz wrześniowego numery amerykańskiej wersji magazynu "Glamour" pojawiły się specjalne mobilne kody, których zeskanowanie iPhonem daje dostęp do dodatkowych treści na Facebooku.
Czytelnicy chcący zdobyć więcej informacji na temat Rihanny mogą zeskanować znajdujące się pod jej zdjęciem na okładce logo Facebooka i obejrzeć klip wideo, w którym artystka odpowiada na pytania dotyczące jej życia.
Więcej takich mobilnych kodów znajduje się wewnątrz magazynu. Interakcja z nimi daje dostęp do informacji na temat promocyjnych ofert reklamodawców i samego pisma. Użytkownicy mogą także od razu "polubić" strony gazety i reklamodawców.
Wrześniowy "Glamour" jest dostępny w sprzedaży od 9 sierpnia. W ciągu pierwszego tygodnia odnotowano ponad 100 tys. interakcji, z czego 25 tys. w ciągu pierwszych 24 godzin, a liczba fanów profilu gazety na Facebooku wzrosła o blisko 18 proc., do 385,5 tys.
Dołącz do dyskusji: Amerykański "Glamour" zintegrowany z Facebookiem
Faktycznie u nas to już jest i to lepiej zrobione:
http://www.youtube.com/watch?v=vtl4uoNYNNo