SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora jesienią we wszystkich swoich mediach będzie promowała grę „Cyberpunk 2077”. Bartosz Hojka: jestem dumny

Krajowa premiera gry „Cyberpunk 2077” CD Projekt będzie wspierana przez media i marki grupy Agora - podała ta druga firma. To kolejna odsłona wspólnych działań obu spółek, które współpracowały już przy wprowadzeniu na rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" i „Wiedźmin 3: Dziki Gon".

Partnerzy kilka dni temu nawiązali współpracę reklamową w ramach przygotowań do wydania gry, która będzie miała premierę 17 września 2020 r. Nowy tytuł studia CD Projekt będzie promowany w kampanii, obejmującej wszystkie media Agory: tytuły prasowe, serwisy internetowe i stacje radiowe, a także wykorzystującej możliwości reklamowe spółek Agory (AMS - i Helios – operatora sieci kin). Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na wrzesień, druga, zapewniająca wsparcie popremierowe – na listopad 2020 r.

- Jestem dumny, że największa na polskiej giełdzie spółka wybrała media Agory do promocji swojego strategicznego projektu. Tym bardziej, że to już kolejne działania, które wspólnie realizujemy. Premiera „Cyberpunka 2077" to wydarzenie, na które niecierpliwie czeka świat graczy. Cieszymy się, że dzięki zasięgowi i sile marek Agory będziemy mogli uczestniczyć w sukcesie tej produkcji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.

- Agora to nasz sprawdzony, wieloletni partner, z którym z sukcesem współpracowaliśmy już dwukrotnie, realizując kampanie promocyjne „Wiedźmina 2" oraz „Wiedźmina 3". Jestem przekonany, że przygotowywana z rozmachem kampania „Cyberpunka 2077" dodatkowo wsparta siłą mediów Agory sprawi, że jeszcze więcej polskich graczy sięgnie po naszą najnowszą produkcję - mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt.

„Cyberpunk 2077" to gra role-playing rozgrywająca się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, groźnych netrunnerów i błyskotliwych korpohakerów. Gracze wcielają się w postać V — cyberpunka stawiającego pierwsze kroki w najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Opowieść V oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów. Ich konsekwencje wpłyną na przyszłość V oraz bohaterów, których spotka na swojej drodze. Akcja gry „Cyberpunk 2077" umiejscowiona jest w uniwersum klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020. W marcu br. zmienił się wydawca gry: producent zrezygnował ze współpracy z firmą CDP i grę ostatecznie wyda Cenega.

„Cyberpunk 2077" ukaże się 17 września 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. W tym roku swoją premierę będzie miała również wersja gry na platformę Google Stadia.

Dołącz do dyskusji: Agora jesienią we wszystkich swoich mediach będzie promowała grę „Cyberpunk 2077”. Bartosz Hojka: jestem dumny

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
geopolitykagłupcze
Agora kojarzona jest przede wszystkim z nienawiścią do własnego kraju, to wielki promotor Mitteleuropy i wróg Międzymorza, a to oczywiście uderza w interesy CDProjek, który uzależniony jest od zasad ustanowionych przez USA.
0 0
odpowiedź
User
Casius
Agora kojarzona jest przede wszystkim z nienawiścią do własnego kraju, to wielki promotor Mitteleuropy i wróg Międzymorza, a to oczywiście uderza w interesy CDProjek, który uzależniony jest od zasad ustanowionych przez USA.


Pecunia non olet.
0 0
odpowiedź
User
Czytelniczka
Bardzo dobrze, że polskie firmy współpracują ze sobą, kasa zostaje w kraju.
0 0
odpowiedź