Agencja Double Brand autorem nowego wizerunku Biura Plus
Biuro Plus, ogólnopolska firma dostarczająca rozwiązania w zakresie funkcjonowania biura, wybrała agencję Double Brand i powierzyła jej odświeżenie swojego wizerunku.
Do zadań Double Brand należało stworzenie nowego logotypu oraz opracowanie key visuala (głównego motywu graficznego) dla materiałów promocyjnych z ofertą Biura Plus (m.in. katalog produktowy, strona www) oraz firmowych (wizytówki, koperty, listownik).
Biuro Plus wybierało nowy znak graficzny z ponad 100 propozycji przedstawionych przez różne agencje.
W nowym logotypie zachowana została podstawowa kolorystyka Biura Plus (granat i czerwień) utożsamiana od lat z tą firmą. Projekty graficzne, które powstały na bazie nowego key visuala porządkują komunikację Biura Plus. Wprowadzono między innymi kolory definiujące poszczególne grupy produktów oraz ikony informacyjne ułatwiające poruszanie się po ofercie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Double Brand autorem nowego wizerunku Biura Plus