Adidas uruchomił globalną kampanię
W ubiegłym tygodniu wystartowała nowa globalna kampania firmy Adidas.
Przygotowała ją agencja 180/LA, a udział w niej bierze pięciu gwiazdorów zawodowej ligi koszykówki NBA - informuje serwis Brandweek.
Kampania uwzględnia cztery internetowe filmiki, w których udział biorą Kevin Garnett (Boston Celtics), Tracy McGrady (Houston Rockets), Tim Duncan (San Antonio Spurs), Dwight Howard (Orlando Magic) oraz Gilbert Arenas (Washington Wizards). Filmiki te, w których wymienieni zawodnicy trenują młodych graczy z USA i Chin, można obejrzeć na stronie Adidasbasketball.com.
Dziesięć 10-sekundowych fragmentów z tych klipów zostanie również wykorzystanych jako spoty reklamowe w trakcie relacji z meczów ligi NBA. Za zakup mediów odpowiedzialny jest tutaj dom mediowy Carat. Cała kampania obejmuje również reklamy w prasie pod hasłem 'NBA tested, brotherhood ready'.
Dołącz do dyskusji: Adidas uruchomił globalną kampanię