SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam

Piąty sezon „Szkoły” oglądało 877 tys. widzów. Produkcja dała TVN pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 27,58 mln zł.

Bohaterowie serialu „Szkoła” / fot. TVN Bohaterowie serialu „Szkoła” / fot. TVN

Jesienne premierowe odcinki „Szkoły” na antenie TVN były emitowane w dni powszednie, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku (do 4 listopada o godz. 16.00, a od 7 listopada - o 15.30). Średnia widownia scripted-docu w tym okresie wyniosła 877 tys. osób. Przełożyło się to na 11,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,63 proc. w grupie 16-59 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 12 października br., który oglądało 1,19 mln osób. Wszystkie wśród trzech topowych emisji, to odcinki z godz. 16.00.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-10-2016

15:59:56

16:55:28

1 187 925

13,57%

03-10-2016

15:59:56

16:55:57

1 089 556

12,34%

04-11-2016

15:59:33

16:56:54

1 067 756

12,02%

TVN w paśmie emisji „Szkoły” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat, emitujący wówczas „Dlaczego ja?”, „Wydarzenia”, „Pogodę”, „Interwencję” i „Na ratunek 112”, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Obserwator” i powtórki seriali; 8,44 proc.) oraz TVP2 (gł. „Panorama - kraj” i powtórki seriali; 4,51 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 316 215

16,97%

442 935

16,09%

699 804

16,91%

TVN - Szkoła 5

877 207

11,31%

441 438

16,04%

563 990

13,63%

TVP1

654 394

8,44%

143 027

5,20%

282 512

6,83%

TVP2

349 732

4,51%

130 342

4,73%

203 507

4,92%

Wpływy reklamowe podczas emisji paradokumentu wyniosły 27,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szkoła” to serial scripted-docu, który skupia się na życiu uczniów klas gimnazjalnych i licealnych, a stałymi bohaterami produkcji są nauczyciele, których grają aktorzy z krakowskich teatrów. Paradokument realizowany jest przez krakowski oddział TVN, który wcześniej odpowiadał m.in. za „W11” i „Detektywów”, a obecnie produkuje też „Szpital”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: 880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
WynikiTVP1 i TVP2 w tym paśmie są tragiczne.
0 0
odpowiedź
User
bbb
No i właśnie z coś trzeba zrobić z pasmem dziennym w TVP 1 i TVP 2, bo co z tego że wieczorem zbierają te stacje 30 % udziału jak w dzień jest 4 %
0 0
odpowiedź