SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„#4Fathers” - reklama Mercedesa dla ojców inspirowana filmami przygodowymi (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania marki Mercedes-Benz skierowana do ojców pod hasłem „#4Fathers”.

Kampania realizowana jest głównie w internecie i będzie wspierana przez dealerskie akcje eventowe. Jej ideą i celem jest zachęcenie ojców, by wybrali się z dziećmi w podróż Mercedesem i przeżyli niezapomnianą przygodę. Film ma podkreślać niezawodność i bezpieczeństwo samochodów, a także ich funkcjonalność i wszechstronne zastosowanie rodzinne.

Zdjęcia do reklamy były kręcone w Karkonoszach.

- Inspiracją były filmy przygodowe, które lubią zarówno dzieci jak i dorośli: Goonies, Super 8, Stranger Things. Chcieliśmy opowiedzieć tę historię oczami dzieci, które wycieczkę w góry zamieniają w magiczną wyprawę w poszukiwaniu skarbu i mitycznego stwora - mówi Julia Rogowska, reżyser spotu.

Za realizację działań odpowiedzialne są: agencja BBDO Warszawa, Papaya Films i Televisor. Reżyserem projektu jest Julia Rogowska, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.

Dołącz do dyskusji: „#4Fathers” - reklama Mercedesa dla ojców inspirowana filmami przygodowymi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
haah haha hahh... nie.
0 0
odpowiedź