W zeszłym kwartale przychody reklamowo-subskrypcyjne Wirtualnej Polski Holding wzrosły o ponad 6 proc., dużo mocniej niż w pierwszym półroczu. - Trudno będzie powtórzyć ten wynik w czwartym kwartale - przyznaje szef spółki Jacek Świderski. Sugeruje, że jeszcze w br. firma może przeprowadzić kolejne przejęcie.
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marciin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach.
Andrzej Mleczko ogłosił w sieci koniec współpracy z “Polityką”, sugerując, że tygodnik cenzuruje jego prace. “Prawda jest nieco inna” - czytamy w oświadczeniu redakcji.
- Inwestujemy w cyberprzestrzeń, a cyberbezpieczeństwo dla polskiego rządu jest dziś jednym z kluczowych obszarów bezpieczeństwa państwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.
Sezon letni w Wirtualnej Polsce Holding upłynął pod znakiem sporych wzrostów w segmencie turystycznym. Biznes reklamowo-subskrypcyjny zyskał dużo mniej, chociaż jego dynamiki były lepsze niż w pierwszym półroczu. Firma wypracowała rekordowe przychody i zysk w swojej historii.
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie Łukasza Poszwy od decyzji przewodniczącego KRRiT w sprawie nałożenia kary w wysokości 10 tys. zł. Grzywna była związana z emisją na kanale Poszwixxx TV teledysku, który miał naruszać zakaz promowania środków odurzających i alkoholu, a także zagrażać fizycznemu, psychicznemu oraz moralnemu rozwojowi małoletnich.
Marcin Wikło z kanału wPolsce24 oskarżył TV Republika o sabotaż, po tym jak na antenie stacji Tomasza Sakiewicza wydłużono wywiad z Karolem Nawrockim. W efekcie kandydat na prezydenta popierany przez PiS spóźnił się na rozmowę do stacji braci Karnowskich.
Patryk Pancewicz poinformował na portalu X, że żegna się z TVP Sport. To kolejny dziennikarz, który żegna się z publicznym nadawcą.
Ponad pięć lat temu prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Polkomtel, operatora sieci Plus, prawie 40 mln zł kary za automatyczne włączanie klientom dodatkowo płatnych usług. Grzywnę podtrzymały sądy dwóch instancji, a teraz Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia od firmy skargi kasacyjnej.
W niedzielę telewizyjna Czwórka wyemitowała dwa ostanie odcinki serialu „Włatcy móch: One”. Jak ujawnili twórcy kultowej animacji, która jesienią wróciła na antenę, stacja nie planuje jej kontynuacji.
Tylko do 31 grudnia 2024 roku serwis streamingowy Televio będzie działał na polskim rynku. Platforma poinformowała, że od 29 listopada nie będzie już możliwe odnowienie subskrypcji. Użytkownicy usługi otrzymali szczegółowe informacje na skrzynki e-mailowe.
W grudniu ruszą zdjęcia do castingów programu „Mam Talent!”. Nabór uczestników trwa, podobnie jak chętnych do zajęcia miejsca na widowni. Niedawno ruszył także casting dla publiczności.
Sprzedaż na rynku reklamy zewnętrznej w trzech kwartałach br. wyniosła 567,63 mln zł i była wyższa w skali roku o 11,8 proc. - wynika z najnowszego raportu OOHlife Izby Gospodarczej i Starcomu (Publicis Group). Izba prognozuje dalszy wzrost na poziomie 8-12 proc.
W piątek 6 grudnia na platformie TVP VOD pojawi się świąteczny film TVP „Mikołaj na sygnale”. To produkcja zrealizowana przez ekipę serialu „Na sygnale”. W rolach głównych zagrali Wiktora Gąsiewska i Mikołaj Roznerski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Natalia Jankiewicz została reporterką serwisu informacyjnego TVP „Teleexpress”. W Telewizji Polskiej pracuje od lipca br. Od lat zajmuje się m.in. dubbingiem.
Grupa ZPR Media wdrożyła w swoich serwisach nowe profile użytkowników internetu opracowane na podstawie ich zainteresowań. Nowe rozwiązania umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii do wszystkich użytkowników serwisów Grupy oraz serwisów innych wydawców reprezentowanych przez IDMnet. Za wdrożenie nowej funkcjonalności odpowiada Accorp, spółka wchodząca w skład ZPR Media.
Polsat Sport pokaże turniej United Cup 2025, który zainauguruje nowy sezon tenisowych rozgrywek. Zagrają tam m.in. Iga Świątek i Hubert Hurkacz.
Agencja Mastermind Media wygrała przetarg Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii internetowej na temat kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis, Media Group i Media Concept.
„Sto lat samotności” autorstwa Gabriela Garcíi Márqueza od ponad 50 lat urzeka czytelników na całym świecie. Już 11 grudnia na platformie Netflix będzie można zobaczyć ikoniczne momenty z powieści.
Feeders Agency startuje z agencją influencer marketingową - Feeders Creators. Nowa agencja stawia na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Jej influencer marketing managerowie współpracują z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency oraz twórcami internetowymi.