SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

WP RadarOkazji nowym serwisem sprzedażowym Wirtualnej Polski

Grupa Wirtualna Polska uruchomiła serwis WP RadarOkazji agregujący oferty ze sklepów internetowych i dostosowujący je do oczekiwań różnych internautów.

Article

Na WP RadarOkazji prezentowane są oferty z różnych kategorii produktowych m.in. odzieży, kosmetyków, turystyki i elektroniki. Produkty te są dostępne w wielu zewnętrznych sklepach internetowych.

Serwis - działający pod adresem radar.wp.pl - automatycznie dopasowuje wyświetlane sklepy i oferty do preferencji ustalonych przez użytkownika. Dostępne są też powiadomienia o przecenach produktów, którymi się interesowali różni internauci.

- Dzięki stworzeniu horyzontalnego serwisu e-commerce zyskujemy więcej możliwości prezentowania użytkownikom dopasowanych produktów. Większa przestrzeń dostępna w osobnym serwisie pozwoliła nam na wprowadzenie drzewa produktowego, filtrów czy sortowania. Użytkownikom daje to możliwość zebrania większej ilości informacji o produkcie i podjęcie lepszej decyzji zakupowej. W kolejnym etapie rozwoju WP radarOkazji przewidujemy także rozszerzenie naszej oferty reklamowej - zapowiada Piotr Rytel, szef działu e-commerce w Wirtualnej Polsce.

Przez ostatnie cztery lata Wirtualna Polska kupiła szereg serwisów sprzedażowych, m.in. Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Wakacje.pl, Easygo.pl, Wypoczynek.pl, Finansowysupermarket.pl i Jedenwniosek.pl. W marcu br. za kolejne 35 proc. udziałów spółki, Domodi (należą do niej Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl) zapłaciła 85 mln zł.

W ub.r. Wirtualna Polska w pionie internetowym osiągnęła 457,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (10,3 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym 424,5 mln zł przychodów gotówkowych (po wzroście o 12,6 proc.) i 142,2 mln zł zysku EBITDA (w górę o 12,3 proc.). Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwisy i aplikacje internetowe zanotowały 20,96 mln realnych użytkowników i 4,13 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WP RadarOkazji nowym serwisem sprzedażowym Wirtualnej Polski

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Albin
Ale jak to jakiś Piotr sie tytułuje ze jest szefem e-commerce, skoro to Ania J. chodzi twierdzi, że to ona jest tą właściwą, jedyną szefową ecommerce? To ile w tej WP jest szefow eomersow? Może to trochę tak, że każdy ma swój stragan?
5 0
odpowiedź
User
Bolek
I oczywiscie wszystko będzie dostępne na stronie głównej. Jak tak dalej pójdzie to głowna strona WP niedługo będzie jednym wielkim banerem. Ta strona i tak juz wygląda paskudnie. Ale jak widac oni tego nie widzą :D
3 0
odpowiedź
User
tmiasto
To tylko marnej jakości agregator ofert. Serwis jakich wiele w internecie. Takim czymś, trudno zrewolucjonizować i zdominować branżę. Słabo to wygląda, a na dodatek stoi w domenie wp.pl i kojarzy się zupełnie z niczym.
3 0
odpowiedź
User
Bezos
Ale jak to jakiś Piotr sie tytułuje ze jest szefem e-commerce, skoro to Ania J. chodzi twierdzi, że to ona jest tą właściwą, jedyną szefową ecommerce? To ile w tej WP jest szefow eomersow? Może to trochę tak, że każdy ma swój stragan?
Piotrek jest w zespole u Ani
2 0
odpowiedź
User
tom
siedzę w afiliacji i powiem wam jedno - największy szit się sprzeda przy dużym zasięgu. Dlatego daleko mi do krytykowania tego pomysłu. Pomysł może zawsze ewoluować jeżeli się sprawdzi.
2 1
odpowiedź
User
pafnucy
Ja to tylko tak tutaj zostawię: "Sklepy promujące swoje sklepy na łamach porównywarki cen Tanio.pl otrzymały dzisiaj informację o tym, że z dniem 1 marca 2012 roku Wirtualna Polska wycofuje się z prowadzenia tego serwisu. Jako oficjalny powód tej decyzji podano „zmianę strategii dotyczącej obszaru e-commerce”. Portal będzie teraz aktywniej promować porównywarkę Nokaut.pl. (...) Niestety, po zakończeniu okresu intensywnej promocji Tanio.pl nie zagościło na stale w czołówce Megapanelu i nie było w stanie nawiązać rywalizacji z liderami rynku. Nie pomogła w tym również nowa kampania (Potaniacze) i pomimo sporych środków wydanych na rozwój serwisu, jego właściciel – portal Wirtualna Polska – zdecydował się o wycofaniu z projektu."

W WP dzień bez zmiany strategii dniem straconym. Nieśmiało stawiam, że teraz skończy się podobnie.
1 0
odpowiedź
User
A więc przez 5 lat nie rewidujesz startegii dla swojego biznesu? Brawo! :D
Ja to tylko tak tutaj zostawię: "Sklepy promujące swoje sklepy na łamach porównywarki cen Tanio.pl otrzymały dzisiaj informację o tym, że z dniem 1 marca 2012 roku Wirtualna Polska wycofuje się z prowadzenia tego serwisu. Jako oficjalny powód tej decyzji podano „zmianę strategii dotyczącej obszaru e-commerce”. Portal będzie teraz aktywniej promować porównywarkę Nokaut.pl. (...) Niestety, po zakończeniu okresu intensywnej promocji Tanio.pl nie zagościło na stale w czołówce Megapanelu i nie było w stanie nawiązać rywalizacji z liderami rynku. Nie pomogła w tym również nowa kampania (Potaniacze) i pomimo sporych środków wydanych na rozwój serwisu, jego właściciel – portal Wirtualna Polska – zdecydował się o wycofaniu z projektu."

W WP dzień bez zmiany strategii dniem straconym. Nieśmiało stawiam, że teraz skończy się podobnie.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing