SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Well” zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach

We wtorek ukazuje się pierwszy regularny numer miesięcznika „Well” (Wydawnictwo Bauer). Redaktor naczelną pisma jest Magdalena Jaros-Szmidt, dyrektorem artystycznym - Iwona Kobryń-Gałązka, zaś redaktorem kreatywnym - Dorota Wellman.

Article

Tym samym potwierdziły się informacje portalu Wirtualnemedia.pl: wydawca zdecydował o wprowadzeniu pisma do regularnej sprzedaży. Pierwszy, testowy numer magazynu ukazał się w lipcu 2017 roku.

Do wprowadzenia „Well” do regularnej comiesięcznej sprzedaży, skłoniło wydawcę duże zainteresowanie numerem testowym ze strony czytelniczek i klientów reklamowych. Pismo jest pozycjonowane jako nowatorski lifestylowy magazyn: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Na okładce każdego wydania miesięcznika „Well” będzie pojawiać się Dorota Wellman.

- „Well” robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - mówi redaktor naczelna, Magdalena Jaros-Szmidt.

Pierwszy numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. W numerze znalazł się także materiał pt. „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”, w którym 17 rozwiedzionych kobiet opowiada, co im pomogło, a czego nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną. Magazyn pisze też m.in. o skutkach ujawnienia molestowania („Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach („Cząstka mnie jest w tobie”) oraz dzieciach popychanych przez rodziców w stronę showbiznesu („Czyje to ambicje?").

„Well” w pierwszym numerze prezentuje też niestandardową makietę, której autorką jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika. Objętość pisma wynosi 144 + 4 strony, cena - 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

Magazyn będzie wsparty kampanią reklamową w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów Wavemaker.

Wydawnictwo Bauer w segmencie pism luksusowych wydaje jeszcze miesięczniki „Twój Styl” i „Pani”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Well” zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Małgosia
matko boska
26 2
odpowiedź
User
aZaliż
150 stron tekstów.
7,99 PLN.

Ile nakładu trzeba sprzedać, żeby pokryć koszty autorów?
20 2
odpowiedź
User
Ja
Przenieśli ekipę z utopionego dwutygodnika/miesięcznika o celebrytach i udajo, że robio bezcelebrycko nowość :D
30 5
odpowiedź
User
stylistka
Pani Dorotko, ale proszę nie zmieniać swojego rozmiaru na okładce:)
35 1
odpowiedź
User
Kicia
Style by Bauer
22 0
odpowiedź
User
Rt
No i dobrze. W pozostałych pismach dla kobiet jest to samo. A wellman ma osobowość :) dajmy szanse
10 23
odpowiedź
User
Furby
Uwarzam że Pani Welmann jest bardzo sexowna!
27 16
odpowiedź
User
hm
Bez celebrytów i rozmowa z Korwin Piotrowską na okładce reklamowana...
19 0
odpowiedź
User
Jurg
Pierwszy numer Barbara magazine jakoś niezwykle podobny
7 2
odpowiedź
User
aZaliż
Bez celebrytów i rozmowa z Korwin Piotrowską na okładce reklamowana...

A co będą szukać jakichś nowych bohaterów, gdy dyżurni są w gotowości bojowej do udzielenia wywiadu.
13 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing