WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„100 rad. Przepisy i diety” nowym miesięcznikiem poradnikowym Bauera dla kobiet w wieku 50+

„Well” zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach

2018-02-06 A A A KOMENTARZE: 22 FORUM DRUKUJ POLEĆ

We wtorek ukazuje się pierwszy regularny numer miesięcznika „Well” (Wydawnictwo Bauer). Redaktor naczelną pisma jest Magdalena Jaros-Szmidt, dyrektorem artystycznym - Iwona Kobryń-Gałązka, zaś redaktorem kreatywnym - Dorota Wellman.

„Well” zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach

Tym samym potwierdziły się informacje portalu Wirtualnemedia.pl: wydawca zdecydował o wprowadzeniu pisma do regularnej sprzedaży. Pierwszy, testowy numer magazynu ukazał się w lipcu 2017 roku.

Do wprowadzenia „Well” do regularnej comiesięcznej sprzedaży, skłoniło wydawcę duże zainteresowanie numerem testowym ze strony czytelniczek i klientów reklamowych. Pismo jest pozycjonowane jako nowatorski lifestylowy magazyn: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Na okładce każdego wydania miesięcznika „Well” będzie pojawiać się Dorota Wellman.

- „Well” robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - mówi redaktor naczelna, Magdalena Jaros-Szmidt.

Pierwszy numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. W numerze znalazł się także materiał pt. „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”, w którym 17 rozwiedzionych kobiet opowiada, co im pomogło, a czego nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną. Magazyn pisze też m.in. o skutkach ujawnienia molestowania („Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach („Cząstka mnie jest w tobie”) oraz dzieciach popychanych przez rodziców w stronę showbiznesu („Czyje to ambicje?").

„Well” w pierwszym numerze prezentuje też niestandardową makietę, której autorką jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika. Objętość pisma wynosi 144 + 4 strony, cena - 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

Magazyn będzie wsparty kampanią reklamową w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów Wavemaker.

Wydawnictwo Bauer w segmencie pism luksusowych wydaje jeszcze miesięczniki „Twój Styl” i „Pani”.

Autor: jk

Wiecej informacji: Well, Bauer, magazyn kobiecy, Dorota Wellman

Komentarze (22) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia