WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

K2 po wygranej w przetargu z Just będzie reklamować PGE Obrót

Gorący temat

„Cicha noc” Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni

1

Warta uruchamia w aplikacji Messenger chatbot do sprawniejszej obsługi klientów

2017-09-11 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

K2 Digital Transformation (zespół doradców przy agencji K2) zaprojektował i wdrożył chatbota dla firmy ubezpieczeniowej Warta. Dzięki temu ubezpieczyciel ma sprawniej niż dotąd udzielać informacji i pomagać online klientom w sytuacjach kryzysowych.

Warta uruchamia w aplikacji Messenger chatbot do sprawniejszej obsługi klientów

W komunikacie Warta podkreśla, że wprowadzony obecnie chatbot to pierwsze tego typu rozwiązanie, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger.

Chatbot wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu ma szybko i sprawnie odpowiadać na pytania dotyczące ubezpieczeń. Według ubezpieczyciela pomaga także w sytuacjach kryzysowych i jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty tak, by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym.

Warta zapewnia, że chatbot ściśle współpracuje z działem obsługi klienta – gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na live chat z konsultantem. Dzięki takiemu systemowi wszyscy ubezpieczeni w Warcie mają otrzymać najlepszą możliwą pomoc, nawet w najtrudniejszych przypadkach takich jak wypadek czy pożar.

Chatbot Warty funkcjonujący w komunikatorze Messenger zaprojektował i wdrożył K2 Digital Transformation - zespół doradców przy agencji K2, który wspiera cyfrową transformację największych firm.

 

Autor: ps

Wiecej informacji: Warta, chatbot, Messenger, K2

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia