SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Drugi numer „Vogue Polska” z Evą Herzigovą na okładce. 160 tys. egz. nakładu

W środę 14 marca w sprzedaży ukaże się drugi numer miesięcznika „Vogue Polska” (Visteria). Tym razem na okładkę trafiła Eva Herzigova, sfotografowana przez Chrisa Collsa. Redakcja zaczyna także nowy cykl - „Nostalgia”.

Article

Chris Colls to australijski fotografik, pracujący dla pism modowych na całym świecie. Tym razem dla polskiej edycji „Vogue’a” przygotował w Nowym Jorku sesję okładkową z czeską supermodelką Evą Herzigovą. Stylizacja zajął się George Cortina. W numerze znalazły się także m.in. fotoreportaż z wiosennej kolekcji Erdema Moralogliu, jednego z najbardziej rozpoznawalnych brytyjskich projektantów. Sfotografował ją Kuba Ryniewicz. Na zaproszenie redakcji do Zakopanego przyjechał z kolei Simon Upton, brytyjski fotograf, który od lat uwiecznia najpiękniejsze wnętrza. Sfotografował tam Witkiewiczówkę, perłę zakopiańskiej architektury.

W nowym numerze debiutuje też nowy cykl fotograficzny „Nostalgia”. Zapoczątkuje go zdjęcie Horsta P. Horsta. Dział kultury zaproponuje wywiady m.in. z kuratorką sztuki z paryskiego centrum Pompidou - Karoliną Ziembińską-Lewandowską, oraz rozmowę z Anną Smolar o tym, czym jest powrót do Polski, którą jej rodzice musieli opuścić w 1968 r.

- W drugim numerze dalej zestawiamy najciekawsze według nas treści polskie z tym, co inspiruje nas na całym świecie - podsumowuje redaktor naczelny magazynu Filip Niedenthal.

„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł. Nakład pozostaje na poziomie 160 tys. egzemplarzy, jednak - jak wynika z naszych informacji - od piątego numeru nakład ma zostać zmniejszony do 115 tys. egz.

Wydawca zdecydował się nie zgłaszać tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, który udostępniania dane o nakładach i dystrybucji tytułów prasowych. Przedstawiciele pisma konsekwentnie nie odpowiadają na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o powody takiej decyzji.

Pierwszy numer magazynu ukazał się 14 lutego, a na okładkę trafiły modelki: Małgorzata Bela i Anja Rubik.

Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgorzata Bela. Zespół redakcyjny liczy kilkanaście osób. Wydawcą jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe. Za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

  • Więcej informacji:
  • Vogue
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drugi numer „Vogue Polska” z Evą Herzigovą na okładce. 160 tys. egz. nakładu

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Malwina
Cóż... Robią jak umią.
28 3
odpowiedź
User
mauy
i co taki cymbał ma do powiedzenia ciekawego o świecie oprócz pozerstwa ?
16 6
odpowiedź
User
Linn
Dżinsy przed telewizorem? Sorry, ale nie powala.
28 4
odpowiedź
User
eh
znowu bieda, jak z gazetki h&m
31 4
odpowiedź
User
Axe
Wprawdzie zdjęcie na pluszowym fotelu, ale za to w Nju Jorku. Żenujące pozerstwo
27 4
odpowiedź
User
Maria Awaria
Pierwsza okładka była dziełem sztuki. Ta jest niejaka. To nie jest okładka dla Vogue. Sama znana modelka to za mało. Szukają poezji w zdaniu na okładce - Eva była pierwsza...odniesienie do raju...banalne...ale myślę, że to nie są okładki na miarę udanej sprzedaży. Dodatkowo decyzja o niezgłaszaniu do ZKDP jest biznesowo strzałem w kolano.
26 4
odpowiedź
User
Kawka
Też chuda i też brzydka - chyba nie znam się na modzie :)
16 4
odpowiedź
User
Ania
Wynik pracy redaktora Niedenthal i ska to juz 2:0 dla konkurencji
tę gazete powinni robić młodzi ludzie ze świeżym spojrzeniem na kulturę i modę
a dostała sie w ręce znajomych królika specjalisty od porażek
23 3
odpowiedź
User
xyz
Nuuudaaaa.... Spodziewałam sie okladki na tle bramy Auschwitz-Birkenau i sesji zrobionej przez artyste-fotografa z Rosji. Vogue Polska idzie w komerche ;-)
19 2
odpowiedź
User
reklamodawca
reklamo Vogue’a cóż ty sobie uczyniłaś? Dlaczego nie chciałaś ZKDP? Zrozumieć nie mogę ...
16 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing