WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Działkowiec” liderem sprzedaży w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie

Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane

2017-12-27 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W październiku br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały delikatne spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2017 roku względem października 2016 roku zmniejszyła się o 4,77 proc. i wyniosła 501 834 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,40 proc. do 303 162 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 209 059 egz., po spadku o 5,90 proc.

Oczko niżej uplasowało się „Na Żywo”, awansujące z szóstej lokaty. Sprzedaż ogółem tego magazynu zwiększyła się o 2,54 proc. do 176 885 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który spadł z piątej na siódmą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w październiku br. wyniósł 150 194 egz., po spadku o 17,59 proc.

Względem września br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogło „Na Żywo” - było to 10,78 proc.

Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 12,87 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Życie na Gorąco, Twoje Imperium, Rewia, tygodnik yellow, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia