WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

114 tys. widzów „Dzień dobry Polsko”. Drugi sezon morning-show z gorszymi wynikami od pierwszego

TVP1 porządkuje ramówkę: programy Gargas i Pospieszalskiego zamieniają się miejscami

2018-02-13 A A A KOMENTARZE: 11 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od 27 lutego br. program publicystyczny „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego będzie emitowany we wtorki o godz. 20.35, a „Magazyn śledczy Anity Gargas” zostanie przesunięty na czwartkowe wieczory. Stacja porządkuje ramówkę i umacnia czwartkowe pasmo społeczno-interwencyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Anita Gargas, fot. tvp Anita Gargas, fot. tvp

Do tej pory we wtorkowym prime-time’ie Jedynka proponowała widzom seriale zagraniczne oraz premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas”. Natomiast „Warto rozmawiać” można było oglądać w czwartek około godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz (program utrzymuje dotychczasową porę emisji).

Wiosną TVP1 przygotowuje codzienny program interwencyjny, za który odpowiada Przemysław Wenerski. Odcinki będą emitowane w dni powszednie o 20.20. Każda odsłona potrwa około 15 minut.

Chcąc uporządkować ramówkę i umocnić czwartkowe pasmo społeczno-interwencyjne, TVP1 przenosi program Jana Pospieszalskiego z czwartku na wtorek (godz. 20.35), Po jego zakończeniu widzowie zobaczą nowy serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” (godz. 21.35). Natomiast magazyn reporterów Anity Gargas będzie można oglądać po „Sprawie dla reportera”, czyli w czwartek o godz. 22.35. Zmiany zostaną wprowadzone 27 lutego br.

Tak jak informował już portal Wirtualnemedia.pl, w czwartki o 23.35 Jedynka pokaże nowy program Dariusza Bohatkiewicza „Magazyn kryminalny”. W każdym odcinku znajdą się opisy i inscenizacje dotyczące nierozwiązanych spraw kryminalnych. Przedstawione zostaną także portrety osób poszukiwanych przez policję. Premierowy odcinek "Magazynu kryminalnego" TVP1 wyemituje 1 marca.

„Warto rozmawiać” w TVP1 jest emitowane od wiosny 2016 roku. Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu ub.r. program oglądało średnio 524 tys. widzów, co dawało stacji 5,97 proc. udziału w oglądalności pasma wśród wszystkich widzów, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59. Od wielu lat producentem programów publicystycznych Jana Pospieszalskiego jest firma Media Paweł Nowacki.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Autor: lb

Wiecej informacji: Warto rozmawiać, Jan Pospieszalski, Magazyn śledczy Anita Gargas, TVP1

Komentarze (11) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia