WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie. "Rozwój oferty, poprawa jakości obrazu"

TVN i Cyfrowy Polsat współpracują z Onetem: Player.pl i Ipla dostępne na VoD.pl

2017-09-07 A A A KOMENTARZE: 13 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Treści z serwisów Player.pl (Grupa TVN) i Ipla (Cyfrowy Polsat) zostały udostępniona także jako dział serwisu VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska). - Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z Onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy Player.pl - uzasadnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.

TVN i Cyfrowy Polsat współpracują z Onetem: Player.pl i Ipla dostępne na VoD.pl

Wszystkie materiały z serwisu Player.pl dostępne są na Player.pl pod adresem vod.pl/playerpl, a wybrane treści z Ipli (m.in. nowe i archiwalne sezony najpopularniejszych seriali i programów) - pod adresem vod.pl/cyfrowy-polsat-iplatv. Obie witryny są też widoczne w menu głównym VoD.pl.

- Współpracujemy z Grupą Onet już od dłuższego czasu i uznaliśmy, że to najlepszy moment na rozszerzenie zakresu tej współpracy. Dzięki temu użytkownicy serwisu VoD.pl otrzymali dostęp do popularnych polskich programów i seriali z bibliotek Ipli i Telewizji Polsat, a my zwiększymy naszą obecność w internecie i wyniki oglądalności naszych treści. Stałym i znanym użytkownikom miejscem, gdzie znajdą ulubione serie Polsatu, jest naturalnie Ipla i to się oczywiście nie zmienia - komentuje Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat.

Pierwsze propozycje Polsatu można oglądać w VoD.pl już od, 6 września, a wśród tytułów dostępnych w ramach współpracy znajdą się m.in. seriale „W rytmie serca", „Świat według Kiepskich”, „Pierwsza Miłość”, „Przyjaciółki”, show "Wyspa przetrwania" i "#Supermodelka Plus Size" oraz znane i bardzo popularne formaty jak: „The Brain. Genialny umysł”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na żywo” czy „Twoja twarz brzmi znajomo”.

TVN podkreśla, że materiały z Playera są na VoD.pl embedowane, a za ich obsługę techniczną i sprzedaż reklam w dalszym ciągu odpowiada TVN.

- Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z Onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy player.pl. Znający naszą ofertę, mogą korzystać z oferowanych materiałów video wchodząc bezpośrednio na player.pl, ale znajdą nas również w sekcji Player serwisu vod.pl. To ten sam serwis i te same treści - uzasadnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. Przypomnijmy, że z początkiem września Player.pl ruszył w nowej wersji.

Wśród propozycji programowych z najnowszej ramówki TVN, od 6 września są dostępne w serwisie VoD.pl/player m.in.: serial "Diagnoza”, programy "Azja Express”, "Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz kolejny sezon serialu "Druga szansa”.

Pod koniec maja nową odsłonę swojego serwisu VoD uruchomiła Telewizja Polska. Nadawca zapowiada duże inwestycje w cyfryzację swoich archiwalnych treści i udostępnianie ich w tej witrynie. W połowie ub.r. produkcje TVP zniknęły z Ipli i VoD.pl, bo publiczny nadawca nie przedłużył wygasających umów. Z kolei VoD.pl jesienią ub.r. zrezygnowało z płatnej oferty subskrypcyjnej.

- Z radością ogłaszamy początek przedsięwzięcia, które ma szansę odmienić oblicze rynku VOD w Polsce. Jego celem jest dostarczenie użytkownikom najlepszej możliwej oferty oraz pokazanie, że kluczowi gracze w tym segmencie rynku chcą i mogą współpracować - mówi Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska. - Dzięki nawiązaniu współpracy z Polsatem i TVN, najlepsze polskie produkcje telewizyjne będą teraz dostępne w jednym serwisie. To bardzo ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich produkcji w jednym miejscu - dodaje Aleksander Kutela, CEO Onetu.

Według badania Gemius/PBI w maju br. VoD.pl zanotował 2,99 mln realnych użytkowników, 12,45 mln odsłon i 42:19 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, Player.pl - 2,18 mln użytkowników, 33,55 mln odsłon oraz 5 godzin i 20:35 średniego czasu korzystania, serwis Ipla.tv - 1,36 mln użytkowników, 15,34 mln odsłon oraz 3 godziny i 50:20 minuty średniego czasu korzystania, a aplikacja Ipla - 462,3 tys. użytkowników.

Autor: tw

Wiecej informacji: VoD.pl, Player.pl, Ipla, Onet, TVN, Cyfrowy Polsat

Komentarze (13) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia